Videó!

2009.11.07. 23:53

Egy hét kimaradt, pedig csak most indultam. :) No nem mintha annyira sokan olvasnának, de majd lassan remélhetőleg beindul az ipar. ;)

 

Itt is van elemzés helyett két videó, amit a Fallout 3-ról készítettem, poénból. A minőség szar, a szóhasználatom meglehetősen ismétlődő, bocs. Azért remélem élvezhető.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerklubb.blog.hu/api/trackback/id/tr911508278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rathral 2009.11.09. 08:06:11

Hali!
Lehet én is ott vagyok az első állandó olvasók között! :)
A bemutató nekem nagyon bejött kedvet is kaptam egy kis játékhoz.
Remélem minél több ilyen videós bejegyzés fog születni.
Kani
süti beállítások módosítása